Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pionerr
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jaká je nejlepší barva pro lakování motocyklů aut a tak dále dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 18:49
 Teď jsem se vrátil od pána co mi svařuje a řekl mi, že sprej NE, že dvousložkovou akrilátovou barvu, namíchají vám ji i na odstín, je to automechanik, tak snad ví co říká, doufám  . Jo a musím pochválit Sesu za tu prefabrikovanou packu, na Jawu 21, je to moc hezký, dělal mi to CO2 a vypadá skvěle.
Datum: 19. listopadu 2010 18:49
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Já se přiznám, já to barvil barvou na plot, normálně šťětcem, za 325kč nalakovanej fichtl a ještě dost barvy zbylo, ale nemůžu doporučit.  No krizovka, kupoval sem nový plechy, měl sem seřezaný tak abych měl barvu schodnou s TP, na jaře můžu barvit znova, ale budu barvit něčím jiným.
Datum: 14. října 2010 18:55
 omlouvam se za pripadny preklepy, celej den jsem svaroval a mam z toho vypaleny oci tak na to skoro nevidim
Datum: 13. října 2010 19:57
 kekz: moji trindu lakuje lakyrnik ze skodovky, rekl si za celou 5 000 a za nalakovani komplet kejvacky si rekne 8 000. tzn. za pareza by si mohl rict tech 5-8 000. Lakuje akrylatem, akorat musis mit plechy odbarveny. Nepocitej, ze v profi lakovne to bude levnejsi. BTW pripravovat povrch pod lak je blbost  Ja kdyz si jete lakoval stroje do lesa sprejem tak jsem je obrousil, odmastil, striknul nekolika vzstvickama a po potrisneni benzinem sla barva dohaje. Kamarad stroj jenom umyl od blata, striknul to a drzi mu ta barva furt. vubec to nechapu.
Datum: 13. října 2010 19:55
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 a ještě prsíčka?
Datum: 13. října 2010 19:13
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čezeťák: hele mě se to docela povedlo a na 200Kč to vypadá slušně  ale fakt.. nevím co to bylo za druh.. ale je to celkem ok lepší než rez místo barvy.. ale budu to asi všecko posílat do lakovny.. hele nevíš na kolik by taková 555 vyšla v lakovně? (předníblatník, parabola, celý zadní plech..??
Datum: 13. října 2010 19:12
 kekz: sprejem neděláš lak ale syfl.....
Datum: 13. října 2010 16:28
 buď to hoď do autolakovny, nebo si kup metalízový sprej.. nebo taky můžeš obyč sprej za 100Kč.. sice to není tak kvalitní, ale já sem si pečlivě nalakoval pařeza právě tím levným sprejem a vypadá to dobře.. když to umíš.. tak to vypadá výborně.. co se týká životnosti.. zatím nemám problém lak drží perfektně.. když někde škrábnu.. vezmu sprej a je po škrábanečku
Datum: 13. října 2010 15:11
 Co ty lidi nevymyslí...http://aukro.cz/item1262228139_vyssi_vykon_dvoudobych_motoru_motoc_zahr_tech.html ...nadpis bych spíš dal "Skvělý placebo efekt!!!"
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 15:20
Datum: 13. října 2010 15:20
 Já to tipuju na rycinovej olej
Datum: 12. října 2010 21:19
 nějakej kapalnej nitrometan  jediný co na tom nesedí je to že ten NOS by to akorát víc za**al
Datum: 12. října 2010 21:04
 jj
Datum: 12. října 2010 21:03
 Možná,ale pořád to bude placebo..
Datum: 12. října 2010 20:57
 dá se to koupit třeba nekde nabenzíně ?
Datum: 12. října 2010 20:53
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau hale prosím vás mám dotaz. Když si koupím tuto kabeláž vystačí mi to normálně od motoru (od zapalování) k tomu tyristoru, kam ty kabely potom spojí z dalšíma ? Máte někdo s touto kabeláží už skušenosti ? díky, Dyžtak Mi Prosím Napište.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 16:32
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 světe div se to záleží na tom jakou kabeláž koupíš..
Datum: 13. října 2010 16:32
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jakým druhem barvi lakujete pionýra a jakým druhem barvi byl z originálu jak myslím jestli nitrem nebo tak díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 19:21
 čau, jestli myslíš barvY, tak v originále byl stříknutej syntetikou a následně vypálenej...dneska motorky lakuju dvousložkovym akrylátem...
Datum: 12. října 2010 19:21
 zdravim mnel bych jeden dotaz,chci na pionýrovi nechat snížit hlavu a potřeboval bych vědet o kolik to mám snížit,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 15:31
 lidí všem vám moc díky za rady
Datum: 12. října 2010 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 a uplně nejvíc stylový je k tomu upravit válec z 555 dle seriového válce z 21 + hlava z 21 je celkem řežba na 50kg pařeza....
Datum: 12. října 2010 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 ale pod hlavu z 21 se zase musi upravit dosedaci plocha na válci  je hodně stylový hlavu z 21 upravit do venkovního tvaru hlavy z 555
Datum: 12. října 2010 15:26
 snižovat hlavu z pařeza je k ničemu... dej tam hlavu z 20-23 a dosiliš mnohem lepši homprese než kdybys tuto snížil..
Datum: 12. října 2010 12:11
 A nezapoměn že jestli to uděláš na sériovým motoru tak půjde životnost kliky rapidně dolů!
Datum: 12. října 2010 10:11
 Mám fotku jak je tomu u klasický ledvinkový hlavy- http://denzil.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01380.JPG jen pro zajímavost ale pošli si jí frikulínovi nebo stejskalovi nebo nějakejm odborníkům protože tam musí bejt antidetonační štěrbina!Sám to neuděláš!
Datum: 12. října 2010 10:06
Datum: 12. října 2010 7:03
 nebere se to o kolim mm ale na kolik ml
Datum: 11. října 2010 22:26
 ok,díky moc
Datum: 11. října 2010 22:00
 o,díky moc
Datum: 11. října 2010 22:00
 j
Datum: 11. října 2010 21:24
 přesne o 1 mm to stačí ?
Datum: 11. října 2010 21:22
 1 mm
Datum: 11. října 2010 21:17
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Dobry den, nechaval si tu nekdo piskovat dily u firmy rogi? psal jsem tam s dotazem na kolik by vyslo opiskovani rafku a odepsali "Cena pískování u nás je 20 Kč za minutu bez DPH. " netusi nekdo jak dlouho by trvalo takove piskovani, vim ze to zalezi na tom jak moc to tam drzi atp, ale jde o odstraneni stareho chromu tak by me zajimala nejaka odhadovana cena jestli se vubec vyplati k nim neco davat... z ruznych for jsem se dozvedel ze kvalita neni moc dobra...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 18:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 drahý jak kráva....u nás v plynárnách pískujou brokama a berou 1000,- na hodinu a soukromník kterej to tady taky dělá si bere 200-250 na hodinu a ještě to dělá křemičitým pískem takže to není tak potlučený
Datum: 11. října 2010 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 promin za tuhle reakci,ale na blbou otazku si dostal blbou odpověd. Me vyšlo opískování celýho fichtla bez rámu na 300,- ...ale kola sem nenechával pískovat.....nevim proc furt řešiš ty ráfky kámo??? Beztak tě "renovace" lakem vyjde včetně pískování,podkladu,laku cca 500,- za obě kola,takže neni moc o co stát....když přidáš pár stovek,máš 2 nový ráfky v chromu v zajisté vyšší kvalitě jak ty "renovované"....jestli chces ušetřit,tak to zdrsni,vybruš,vykituj,stříkni doma pistolí nejakou barvou v plechovce za 120,- udělej po stranách bílý,černý nebo zlatý linky at to má styl a vydlabej se na to.....
Datum: 11. října 2010 15:27
 čaute potřebovalbych prosím o pár rad... skládám si takovou polní pomstu z dílů co dům dá.Mám doma motor čz 250/455 v nějaké kostře. 1) jak rozeznám kostru jawa 175 a jawa 250 2) pasuje spojkový mechanismus do tohoto motoru z hranaté čízy 175? 3) můžu do tohoto motoru dat karbc z klasické kývačky 250? protože do tohoto motoru přímo nemůžu nic sehnat. 4) dají se zaměnit brzdové štíty kol z kolama jawa 175-250 a čz 175-250? 5) dá se použít brzdový štít z hranaté čízy do kola z kývačky 175? 6) dá se použit kryt zapalování do motoru čz 455 z kývačky 250/175? sorry za blbé vyptávání ale fakt to potřebuji protože tyto díly chcu kupovat přes aukro takže si je nemůžu nijak odskoušet a nechci zbytečně vyhodit peníze za něco co nebude pasovat. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2010 8:15
 AHOJ TEN MOTOR ČZ 250/455 JE DOCELA ATYP.JÁ MÁM ČEZETU 455 A TEN MOTOR BYCH DOCELA POTŘEBOVAL,NECHCEŠ HO PRODAT ? 605375198
Datum: 15. října 2010 8:15
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 10. října 2010 23:08
 Tenhle by tam podle mě nešel, ale dělá se to jak radí kolega kekz, našroubuj do rotoru šroub(myslim na 13 klíč) a je to, jde to krásně. Stahování Zdar!
Datum: 10. října 2010 23:08
 já na stahovák rotoru použil obyčejnej šroub  a šlo to normálně.. na co stahovák...
Datum: 10. října 2010 18:42
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jak mám vyrobit na motokáře uchycení zadních kolo a náhon jestli byste mi nemohl někdo napsat případně poslat fotky jak to mám udělal na email  octus@email.cz děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 15:20
Jméno: losos
IP: uživatel10516
 Může někdo poskytnout link na e-schop , prodávající tuning díly převodovky na fechtly? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 15:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html
Datum: 10. října 2010 15:02
 Zdarec. Prosimvas,budu si skládat čz 175/450. chci se zeptat jestli jsou zaměnitelné díly jako je rám,oplechování atd... Jestli to můu zaměnit s dílama na klasickou kývačku 175 od jawy... Budu to shánět různě po netu a po všech čertech to oplechování,masku,blatníky,kastliky,různé kryty a plechy a podobně tak kdybych to koupil na kývačku,JESTLI BY TO PASOVALO NA ČÍZU BEZ NĚJAKÉ DRASTICKÉ UPRAVY POMOCÍ VRTAČKY A NŮŽEK NA PLECH. Nevim z čeho to je ta kostra na které budu dělat jestli je to z jawy nebo z čízy. Jak to poznam? Taky bych prosil o radu,na jaké díly si mám dat pozor,třeba které nepasují atd... prostě veškeré informace ohledně toho,moc to potřebuji.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 10:14
Jméno: Scorpio
IP: uživatel10526
 Motor funkcni urcite neni, je zralej na go, chce to minimalne vybrus, repas klikovky a udelat spojku. co si vzpominam, tak nedobijel, asi dynamo..
Datum: 12. října 2010 10:14
 tak to ne to je dálka. kolik bys chtel za motor jestli máš? kompletní a aby se tvářil funkčně
Datum: 10. října 2010 13:08
Jméno: Scorpio
IP: uživatel4946
 Kousek od Šumperka
Datum: 10. října 2010 13:04
 aha to vidiš vím že má číza jeden výfuk a to mě nenapadlo že to zjistím podle uchytu výfuku,sem ti to neuvědomil,díky
Datum: 09. října 2010 23:01
 omlouvám se,má to být jawa 175/356
Datum: 09. října 2010 22:58
 čz 175/450 má kulatý (trubkový) rám a jawa 174/356 má hranatý rám.Jawa má 2 výfuky,čz má jeden (takže se rámy liší i v úchytech výfuků) mají i jinou zadní kyvnou vidlici.Jak je to s plechama nevím.
Datum: 09. října 2010 22:57
 odkud jsi? smím-li se zeptat
Datum: 09. října 2010 22:53
Jméno: Scorpio
IP: uživatel4946
 Pane kolego, mam na zahrade rozebranou cz 250/455, myslim, ze nektere dily by se ti mohli hodit, kdyz budes chtit, muzes se pro to stavit..
Datum: 09. října 2010 22:41
 Zdar lidi, mam doma volnej rám z fíka a motor z dirtbiku. Nezkoušel to už někdo zkombinovat? Nebo dejte radu co bude problém. Díky a dejte pozor na listí u krajnice
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 12:39
 No řekl bych že i na tu dobu jsou strašný, třeba čz 125 sportka má tlumiče co žehlej pěkně, proč je neudělali o průměru 27mm a nedali na fíka? To by nebylo zas tak moc nákladný jinak přední tlumiče jsou asi nejslabší místo na pionýrovi
Datum: 10. října 2010 12:39
 rekl bych,ze na pionyrech sou predni tlumice celkove navrzene asi nejhur..ale zase na tu dobu je to parada  ale na prestavby jakehokoli typu se opravdu nehodej..
Datum: 10. října 2010 12:05
 Prodávat nechci, motor z fíka nepotřebuju, neni to na skoky, neni to na prasení je to jenom na test. Vždyť i motor z pionýra to rozhejbe že na tom nejde jezdit jak to sviští. Motor je na fíkovi jeden z lepších dílů, takový přední tlumiče jsou snad lepší zavařený napevno.
Datum: 10. října 2010 11:49
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 čau radši bych od tebe ten motor koupil a dal ti za něj dva motory z fichtla 21 a 20 + eště doplatil rozmysli si to a ten motor je 100% funkční díkec Venca
Datum: 09. října 2010 23:56
 ale zase je moznost ze vubec nebudes delat moto do terenu,ale muzes udelat moto na silnici  to je podle gusta..na silnici by stacil pionyr prevarenej..
Datum: 09. října 2010 23:27
 nevím nevím... .. jumpit s tím někde a ještě mít motor z dirtbika je celkem sebevražda... a i když to máš vystužený, prdne ti to za svárama.. u fichtla to platí dvojnásob, páč ty jekle a trubky jsou jak papír a navíc, určitě to místy chytlo rez. Podívej se na rám z dirtbika a na rám z fichtla..
Datum: 09. října 2010 23:23
 Joo to se bude muset ozkoušet, nebude to nějak namáhaný proto to moc nechci vyvařovat ať to neni jak tank ale ta zadní kyvka by asi chtěla vyztužit a tim jak je dutá by se dovnutř něco hezky navařilo
Datum: 09. října 2010 23:03
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 A vejde se tam ten motor? Nejsem si jistej, ale myslim že motor z pita je delší než z fíka, aby ti hlava motoru nedřela o přední kolo.
Datum: 09. října 2010 21:52
 pak tam taky musis udelat vetsi diru kvuli sroubu co drzi rozetu..mozna by bylo jednodussi prekopat zadek..uriznout vidle nekde v pulce a prodlouzit je,nasunout na ne treba nejakej jekl a cely to svarit,jen je proste prohodit..zaroven podseknout zadni tlumice,protoze tlumice sikmo nahoru tak jak sou original,strasne spatne pruzej v terenu
Datum: 09. října 2010 21:49
 tak ten ram urcite vydrzi  ten vystupek udelej uplne stejne jako je na druhy strane
Datum: 09. října 2010 21:48
 Rám mám přepaženej výztuhou, vepředu vidle z mosquita s kotoučem, vzadu tlumiče ze simsona, o tom kole jsem přemejšlel, jak udělat záchyt brzdy, bude stačit na kyvku navařit výstupek? Jinak díky za reakce budou se hodit
Datum: 09. října 2010 21:39
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Asi tak jak říká zajic13. Možná jen trochu zvednout aby nebyl řetěz zlomenej přes kyvku. A musíš otočit zadní kolo, fík má rozetu na druhý straně.
Datum: 09. října 2010 21:36
 vsechno de,hlavne musis ram poradne zpevnit..je to asi lezatej 1valec,ze?  myslim si ze kdybys dal vyztuhu ramu,ram celkove zvednul a dal jiny predni a zadni tlumice,tak to urcite pojede..ostatne,jelo by to i s puvodnima tlumicema,ale preci jen to pojede lip nez motor z fichtla tak aby to nebylo o hubu
Datum: 09. října 2010 21:31
 Zdravim jake mate zkusenosti se svickami NGK nebo CHAMPION na fikovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 9:43
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 *fikovi
Datum: 10. října 2010 9:43
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 NGK b7hs se mi osvědčila jezdim na ni celou sezonu na fíkovy, jednou se mi zasekl plovák když sem jen na 2 a začlo se uchlastavat až to chciplo, svička ulitá že z ní kapal benzín, vyfoukal jsem ji, zahejbal s plovákem a jezdim dál  , (mam ji na zavoech seriaku, pionýra jede si myslim dobře, i točí, a NGK mě nikdy nezklamala)
Datum: 10. října 2010 9:42
 to ja si koupil NGK B6HS nebo tak nejak se to menovalo..jelo to s tim rekl bych ze lip..lip startovala,lip sla do otacek,ale 3x sem ji ulil a definitivne prestala hazet jiskru..to se mi stao i u 4t u hondy..taky sem koupil ngk,kterou sme tam potom ulili (spatnej karburator tak se porad uchlastavala) a prestala hazet jiskru..NGKcka sou vyborny svicky,ale nesmis je ulejt takze nic moc do 2taktu..
Datum: 09. října 2010 21:29
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 ja si koupil NGK za 120 kč  jelo to stím, jako z každou jinou  tyhle svičky bych spíše viděl na upravených motorech. pro me je jednoznačně nejlepší svíčka PAL 14 rz, stará československa svička...
Datum: 09. října 2010 21:09
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 Cau...prosimn vas sel by dat motor z mustanga nebo 21 na jawu 05???? a vadilo by to na technicke??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 15:17
 05 už má hliníkovej válec...a myslim že na TK je jim to uplně jedno...
Datum: 09. října 2010 15:17
Jméno: Ticker
IP: uživatel10510
 Myslim ze na 05 byl jeste motor s litinovym valcem. ale jinak byl konstrukcne skoro stejnej. Takze pokud nemas ve velkym TP zapsany cislo motoru, muzes zamenit. Podle me si toho ani nevsimnou. Jde jen o to cislo motoru.
Datum: 09. října 2010 14:23
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Zdravim, chtel bych se zeptat zda tu ma nekdo zkusenosti s lakovanim rafku, mistama se mi odloupava, pustil jsem se do brouseni otazka zni, cim a jak bych to mel nasledne striknout? Bude to drzet i na zbytkach chromu nebo to radsi mam vzit cele na piskovani? Pokud mozno hledam barvu co by na tom vydrzela, zadny spreje...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 14:49
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Okej, dik moc
Datum: 10. října 2010 14:49
 ee tenhle nezzmenil
Datum: 10. října 2010 13:34
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Nezmeni barvu? Vetsina podobnych laku pak jakoby stmavi nebo zezloutne
Datum: 10. října 2010 12:48
Datum: 10. října 2010 10:21
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Hele je to vylozene lak nebo neco na bazi oleje aby to nerezlo? Jinac ten rafek uz nevipada moc pouzitelne po obrouseni, chtel bych se zeptat nevi tu nekdo nejakou zakladovku na chrom a lesteny kovy? Kdysi sem o tom neco cet ale nenarazil sem na nazev...
Datum: 10. října 2010 8:51
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Hele kdybys to nasel byla by to pecka, usetril bys mi spoustu nervu a vypadanych vlasu
Datum: 09. října 2010 20:27
 no ja doma nasel jakejsi bezbarvej lak primo urcenej k ochrane chromu, nanesl jsem ho na pokusnej rafek a chrom je OK, takze bejt tebou bych opravil vybrousil poskozeny mista na chromu a poohlidnul se po nejakem takovem laku. Jak se jmenuje ti muzu rict az zejtra az pujdu do dilny. Myslim, ze se to jmenuje nejak chromfix, nebo nejak tak
Datum: 09. října 2010 19:33
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Premejslim ze rafek obrousim, vybrousim hlavne zrezla mista a fixnu to bezbarvym lakem, co si o tom myslite? Nepopraska? Nebude se loupat?
Datum: 09. října 2010 14:26
Jméno: Dawe
IP: uživatel10415
 zdar draci mam problem s přednímy vidlemi , dělal sem renovaci mustanga .. tak sem kupoval nové silony a měnil je za ty staré ale jak sem je tam naklepl a pak to smontoval dohromady tak to vůbec nepružilo .. tak sem si řekl že se to rozhejbe až na tom budu jezdit a vůbec se to nezlepšilo .. pořád je to strašně tvrdé .. nevíte co stím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 12:40
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Tak tak, po nasazení se ty pouzdra musí výstružníkem zvětšit na patřičný rozměr, aby v nich kluzáky chodily volně, ale zase aby neměly velkou vůli a musí se taky pořádně namazat vazelínou
Datum: 09. října 2010 12:40
 a než jsi to dělal tak pružily?
Datum: 09. října 2010 11:59
 Možná si je tak trochu zapoměl vystružit...
Datum: 09. října 2010 11:58
 zdar draci chci se zeptat jestli nevíte kolik článků má primarní řetěz na 9z kolečko(primární)
díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 8:56
 snad přesně o 1 méně, než origo, kdyžtak mě opravte
Datum: 09. října 2010 8:56
 zdar draci chci se zeptat jestli nevíte kolik článků má primarní řetěz na 9z kolečko(primární)
díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 22:44
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 hoj lidi co sy myslíte o tom že bych na čz 175/450 se 4 výbrusem dal karbec o průmněru difuzoru 32mm??? nebude to moc bude to ta motorka zvládat popř co mám udělat aby to zvládala ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 20:40
 Nazdar  , s tím 32mm difuzorem to podle mě bude moc,musel by jsi mít nějakým způsobem dále upravený motor, zvětšené kanály nebo tak něco. Vím,že pokud se tento motor upravoval kdysi podle návodu pro soutěžní účely, na výkon skoro 15koní místo 10koní tak se tam dával difuzor myslím jen 28mm a i to odladit musel být problém. S tou 32kou ti to podle mě bdue dost žrát a pkud tam nemáš klapkový sán ía další úpravy tak to prostě nepojede,bude se to ulejvat
Datum: 08. října 2010 20:40
Jméno: kraken
IP: uživatel3011
Posl.aktualizace: 09. října 2010 0:54
Jméno: blá blá blá
IP: uživatel9423
 mě jede 200
Datum: 09. října 2010 0:54
|



|