slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  123  124  125  126  127  128  129  130  131  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pionerr      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jaká je nejlepší barva pro lakování motocyklů aut a tak dále dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teď jsem se vrátil od pána co mi svařuje a řekl mi, že sprej NE, že dvousložkovou akrilátovou barvu, namíchají vám ji i na odstín, je to automechanik, tak snad ví co říká, doufám :-). Jo a musím pochválit Sesu za tu prefabrikovanou packu, na Jawu 21, je to moc hezký, dělal mi to CO2 a vypadá skvěle.
 
 
Datum: 19. listopadu 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Já se přiznám, já to barvil barvou na plot, normálně šťětcem, za 325kč nalakovanej fichtl a ještě dost barvy zbylo, ale nemůžu doporučit.:-D No krizovka, kupoval sem nový plechy, měl sem seřezaný tak abych měl barvu schodnou s TP, na jaře můžu barvit znova, ale budu barvit něčím jiným.
 
 
Datum: 14. října 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvam se za pripadny preklepy, celej den jsem svaroval a mam z toho vypaleny oci tak na to skoro nevidim
 
 
Datum: 13. října 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kekz: moji trindu lakuje lakyrnik ze skodovky, rekl si za celou 5 000 a za nalakovani komplet kejvacky si rekne 8 000. tzn. za pareza by si mohl rict tech 5-8 000. Lakuje akrylatem, akorat musis mit plechy odbarveny. Nepocitej, ze v profi lakovne to bude levnejsi. BTW pripravovat povrch pod lak je blbost :-P Ja kdyz si jete lakoval stroje do lesa sprejem tak jsem je obrousil, odmastil, striknul nekolika vzstvickama a po potrisneni benzinem sla barva dohaje. Kamarad stroj jenom umyl od blata, striknul to a drzi mu ta barva furt. vubec to nechapu.
 
 
Datum: 13. října 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
a ještě prsíčka?
 
 
Datum: 13. října 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
čezeťák: hele mě se to docela povedlo a na 200Kč to vypadá slušně :-D :-D ale fakt.. nevím co to bylo za druh.. ale je to celkem ok lepší než rez místo barvy.. ale budu to asi všecko posílat do lakovny.. hele nevíš na kolik by taková 555 vyšla v lakovně? (předníblatník, parabola, celý zadní plech..??
 
 
Datum: 13. října 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kekz: sprejem neděláš lak ale syfl.....
 
 
Datum: 13. října 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
buď to hoď do autolakovny, nebo si kup metalízový sprej.. nebo taky můžeš obyč sprej za 100Kč.. sice to není tak kvalitní, ale já sem si pečlivě nalakoval pařeza právě tím levným sprejem a vypadá to dobře.. když to umíš.. tak to vypadá výborně.. co se týká životnosti.. zatím nemám problém lak drží perfektně.. když někde škrábnu.. vezmu sprej a je po škrábanečku :-)
 
 
Datum: 13. října 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co ty lidi nevymyslí...http://aukro.cz/item1262228139_vyssi_vykon_dvoudobych_motoru_motoc_zahr_tech.html ...nadpis bych spíš dal "Skvělý placebo efekt!!!" :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
já když sem si četl ty výhody tak sem málem spadl ze židle :-D :-D :-D prej zvýšení komprese :-D prej snížení spotřeby :-D njn lidi si chcou vydělat.. jestli ej to ricinový olej tak to možné je že to trošku zvýší výkn o pily a křovinořezů.. :-) ale zas tak bych to nechválil :-)
 
 
Datum: 13. října 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to tipuju na rycinovej olej :-)
 
 
Datum: 12. října 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nějakej kapalnej nitrometan :-P jediný co na tom nesedí je to že ten NOS by to akorát víc za**al :-D
 
 
Datum: 12. října 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj:-)
 
 
Datum: 12. října 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná,ale pořád to bude placebo..
 
 
Datum: 12. října 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se to koupit třeba nekde nabenzíně ?
 
 
Datum: 12. října 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
čau hale prosím vás mám dotaz. Když si koupím tuto kabeláž vystačí mi to normálně od motoru (od zapalování) k tomu tyristoru, kam ty kabely potom spojí z dalšíma ? Máte někdo s touto kabeláží už skušenosti ? díky, Dyžtak Mi Prosím Napište. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
světe div se to záleží na tom jakou kabeláž koupíš..
 
 
Datum: 13. října 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jakým druhem barvi lakujete pionýra a jakým druhem barvi byl z originálu jak myslím jestli nitrem nebo tak díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, jestli myslíš barvY, tak v originále byl stříknutej syntetikou a následně vypálenej...dneska motorky lakuju dvousložkovym akrylátem...
 
 
Datum: 12. října 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim mnel bych jeden dotaz,chci na pionýrovi nechat snížit hlavu a potřeboval bych vědet o kolik to mám snížit,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lidí všem vám moc díky za rady :-)
 
 
Datum: 12. října 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
a uplně nejvíc stylový je k tomu upravit válec z 555 dle seriového válce z 21 + hlava z 21 je celkem řežba na 50kg pařeza....
 
 
Datum: 12. října 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
ale pod hlavu z 21 se zase musi upravit dosedaci plocha na válci;-) je hodně stylový hlavu z 21 upravit do venkovního tvaru hlavy z 555
 
 
Datum: 12. října 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snižovat hlavu z pařeza je k ničemu... dej tam hlavu z 20-23 a dosiliš mnohem lepši homprese než kdybys tuto snížil..
 
 
Datum: 12. října 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nezapoměn že jestli to uděláš na sériovým motoru tak půjde životnost kliky rapidně dolů!
 
 
Datum: 12. října 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám fotku jak je tomu u klasický ledvinkový hlavy- http://denzil.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01380.JPG jen pro zajímavost ale pošli si jí frikulínovi nebo stejskalovi nebo nějakejm odborníkům protože tam musí bejt antidetonační štěrbina!Sám to neuděláš!
 
 
Datum: 12. října 2010 10:06
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha,a mužu si to nechat snížit u kámoše na CNC ?,a ešte bych se chtel zeptat jak se to znižuje http://petrpavlicek.rajce.idnes.cz/nastenka/#hlava01_555.jpg (na obrazku sem to vitečkoval) estli mam snižit o 1 mm to modře vytečkovaný,nebo to červeně ,nebo obojí,dík:-)
 
 
Datum: 12. října 2010 7:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebere se to o kolim mm ale na kolik ml ;-)
 
 
Datum: 11. října 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,díky moc
 
 
Datum: 11. října 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o,díky moc
 
 
Datum: 11. října 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
j
 
 
Datum: 11. října 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesne o 1 mm to stačí ?
 
 
Datum: 11. října 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1 mm
 
 
Datum: 11. října 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Dobry den, nechaval si tu nekdo piskovat dily u firmy rogi? psal jsem tam s dotazem na kolik by vyslo opiskovani rafku a odepsali "Cena pískování u nás je 20 Kč za minutu bez DPH. " netusi nekdo jak dlouho by trvalo takove piskovani, vim ze to zalezi na tom jak moc to tam drzi atp, ale jde o odstraneni stareho chromu tak by me zajimala nejaka odhadovana cena jestli se vubec vyplati k nim neco davat... z ruznych for jsem se dozvedel ze kvalita neni moc dobra... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
drahý jak kráva....u nás v plynárnách pískujou brokama a berou 1000,- na hodinu a soukromník kterej to tady taky dělá si bere 200-250 na hodinu a ještě to dělá křemičitým pískem takže to není tak potlučený
 
 
Datum: 11. října 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
promin za tuhle reakci,ale na blbou otazku si dostal blbou odpověd. Me vyšlo opískování celýho fichtla bez rámu na 300,- ...ale kola sem nenechával pískovat.....nevim proc furt řešiš ty ráfky kámo??? Beztak tě "renovace" lakem vyjde včetně pískování,podkladu,laku cca 500,- za obě kola,takže neni moc o co stát....když přidáš pár stovek,máš 2 nový ráfky v chromu v zajisté vyšší kvalitě jak ty "renovované"....jestli chces ušetřit,tak to zdrsni,vybruš,vykituj,stříkni doma pistolí nejakou barvou v plechovce za 120,- udělej po stranách bílý,černý nebo zlatý linky at to má styl a vydlabej se na to.....
 
 
Datum: 11. října 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute potřebovalbych prosím o pár rad... skládám si takovou polní pomstu z dílů co dům dá.Mám doma motor čz 250/455 v nějaké kostře. 1) jak rozeznám kostru jawa 175 a jawa 250 2) pasuje spojkový mechanismus do tohoto motoru z hranaté čízy 175? 3) můžu do tohoto motoru dat karbc z klasické kývačky 250? protože do tohoto motoru přímo nemůžu nic sehnat. 4) dají se zaměnit brzdové štíty kol z kolama jawa 175-250 a čz 175-250? 5) dá se použít brzdový štít z hranaté čízy do kola z kývačky 175? 6) dá se použit kryt zapalování do motoru čz 455 z kývačky 250/175? sorry za blbé vyptávání ale fakt to potřebuji protože tyto díly chcu kupovat přes aukro takže si je nemůžu nijak odskoušet a nechci zbytečně vyhodit peníze za něco co nebude pasovat. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2010 8:15
 
 
 
 
Jméno: ALEŠ      E-mail:      IP: uživatel10538    
AHOJ TEN MOTOR ČZ 250/455 JE DOCELA ATYP.JÁ MÁM ČEZETU 455 A TEN MOTOR BYCH DOCELA POTŘEBOVAL,NECHCEŠ HO PRODAT ? 605375198
 
 
Datum: 15. října 2010 8:15
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Čau hale že by měl jít tento stahovák rotoru i na babettu, vypadá to že jo :-) http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2612.html Co Myslíte ? Díky za Odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 23:08
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tenhle by tam podle mě nešel, ale dělá se to jak radí kolega kekz, našroubuj do rotoru šroub(myslim na 13 klíč) a je to, jde to krásně. Stahování Zdar! :-D
 
 
Datum: 10. října 2010 23:08
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
já na stahovák rotoru použil obyčejnej šroub :-) a šlo to normálně.. na co stahovák...
 
 
Datum: 10. října 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jak mám vyrobit na motokáře uchycení zadních kolo a náhon jestli byste mi nemohl někdo napsat případně poslat fotky jak to mám udělal na email:-Doctus@email.cz děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: losos      IP: uživatel10516    
Může někdo poskytnout link na e-schop , prodávající tuning díly převodovky na fechtly? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
http://fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html
 
 
Datum: 10. října 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec. Prosimvas,budu si skládat čz 175/450. chci se zeptat jestli jsou zaměnitelné díly jako je rám,oplechování atd... Jestli to můu zaměnit s dílama na klasickou kývačku 175 od jawy... Budu to shánět různě po netu a po všech čertech to oplechování,masku,blatníky,kastliky,různé kryty a plechy a podobně tak kdybych to koupil na kývačku,JESTLI BY TO PASOVALO NA ČÍZU BEZ NĚJAKÉ DRASTICKÉ UPRAVY POMOCÍ VRTAČKY A NŮŽEK NA PLECH. Nevim z čeho to je ta kostra na které budu dělat jestli je to z jawy nebo z čízy. Jak to poznam? Taky bych prosil o radu,na jaké díly si mám dat pozor,třeba které nepasují atd... prostě veškeré informace ohledně toho,moc to potřebuji.díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel10526    
Motor funkcni urcite neni, je zralej na go, chce to minimalne vybrus, repas klikovky a udelat spojku. co si vzpominam, tak nedobijel, asi dynamo..
 
 
Datum: 12. října 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to ne to je dálka. kolik bys chtel za motor jestli máš? kompletní a aby se tvářil funkčně
 
 
Datum: 10. října 2010 13:08
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel4946    
Kousek od Šumperka
 
 
Datum: 10. října 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha to vidiš vím že má číza jeden výfuk a to mě nenapadlo že to zjistím podle uchytu výfuku,sem ti to neuvědomil,díky :-D
 
 
Datum: 09. října 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvám se,má to být jawa 175/356 :-)
 
 
Datum: 09. října 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čz 175/450 má kulatý (trubkový) rám a jawa 174/356 má hranatý rám.Jawa má 2 výfuky,čz má jeden (takže se rámy liší i v úchytech výfuků) mají i jinou zadní kyvnou vidlici.Jak je to s plechama nevím.
 
 
Datum: 09. října 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odkud jsi? smím-li se zeptat
 
 
Datum: 09. října 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel4946    
Pane kolego, mam na zahrade rozebranou cz 250/455, myslim, ze nektere dily by se ti mohli hodit, kdyz budes chtit, muzes se pro to stavit..
 
 
Datum: 09. října 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar lidi, mam doma volnej rám z fíka a motor z dirtbiku. Nezkoušel to už někdo zkombinovat? Nebo dejte radu co bude problém. Díky a dejte pozor na listí u krajnice :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No řekl bych že i na tu dobu jsou strašný, třeba čz 125 sportka má tlumiče co žehlej pěkně, proč je neudělali o průměru 27mm a nedali na fíka? To by nebylo zas tak moc nákladný jinak přední tlumiče jsou asi nejslabší místo na pionýrovi
 
 
Datum: 10. října 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rekl bych,ze na pionyrech sou predni tlumice celkove navrzene asi nejhur..ale zase na tu dobu je to parada :-) ale na prestavby jakehokoli typu se opravdu nehodej..
 
 
Datum: 10. října 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prodávat nechci, motor z fíka nepotřebuju, neni to na skoky, neni to na prasení je to jenom na test. Vždyť i motor z pionýra to rozhejbe že na tom nejde jezdit jak to sviští. Motor je na fíkovi jeden z lepších dílů, takový přední tlumiče jsou snad lepší zavařený napevno.
 
 
Datum: 10. října 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
čau radši bych od tebe ten motor koupil a dal ti za něj dva motory z fichtla 21 a 20 + eště doplatil rozmysli si to a ten motor je 100% funkční díkec Venca
 
 
Datum: 09. října 2010 23:56
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale zase je moznost ze vubec nebudes delat moto do terenu,ale muzes udelat moto na silnici :-) to je podle gusta..na silnici by stacil pionyr prevarenej..
 
 
Datum: 09. října 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím nevím... .. jumpit s tím někde a ještě mít motor z dirtbika je celkem sebevražda... a i když to máš vystužený, prdne ti to za svárama.. u fichtla to platí dvojnásob, páč ty jekle a trubky jsou jak papír a navíc, určitě to místy chytlo rez. Podívej se na rám z dirtbika a na rám z fichtla..
 
 
Datum: 09. října 2010 23:23
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Joo to se bude muset ozkoušet, nebude to nějak namáhaný proto to moc nechci vyvařovat ať to neni jak tank ale ta zadní kyvka by asi chtěla vyztužit a tim jak je dutá by se dovnutř něco hezky navařilo
 
 
Datum: 09. října 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
A vejde se tam ten motor? Nejsem si jistej, ale myslim že motor z pita je delší než z fíka, aby ti hlava motoru nedřela o přední kolo.
 
 
Datum: 09. října 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pak tam taky musis udelat vetsi diru kvuli sroubu co drzi rozetu..mozna by bylo jednodussi prekopat zadek..uriznout vidle nekde v pulce a prodlouzit je,nasunout na ne treba nejakej jekl a cely to svarit,jen je proste prohodit..zaroven podseknout zadni tlumice,protoze tlumice sikmo nahoru tak jak sou original,strasne spatne pruzej v terenu :-)
 
 
Datum: 09. října 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ten ram urcite vydrzi :-) ten vystupek udelej uplne stejne jako je na druhy strane ;-)
 
 
Datum: 09. října 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rám mám přepaženej výztuhou, vepředu vidle z mosquita s kotoučem, vzadu tlumiče ze simsona, o tom kole jsem přemejšlel, jak udělat záchyt brzdy, bude stačit na kyvku navařit výstupek? Jinak díky za reakce budou se hodit
 
 
Datum: 09. října 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Asi tak jak říká zajic13. Možná jen trochu zvednout aby nebyl řetěz zlomenej přes kyvku. A musíš otočit zadní kolo, fík má rozetu na druhý straně.
 
 
Datum: 09. října 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vsechno de,hlavne musis ram poradne zpevnit..je to asi lezatej 1valec,ze? :-) myslim si ze kdybys dal vyztuhu ramu,ram celkove zvednul a dal jiny predni a zadni tlumice,tak to urcite pojede..ostatne,jelo by to i s puvodnima tlumicema,ale preci jen to pojede lip nez motor z fichtla tak aby to nebylo o hubu :-)
 
 
Datum: 09. října 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      E-mail:      IP: uživatel7494    
Zdravim jake mate zkusenosti se svickami NGK nebo CHAMPION na fikovi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
*fikovi
 
 
Datum: 10. října 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
NGK b7hs se mi osvědčila jezdim na ni celou sezonu na fíkovy, jednou se mi zasekl plovák když sem jen na 2 a začlo se uchlastavat až to chciplo, svička ulitá že z ní kapal benzín, vyfoukal jsem ji, zahejbal s plovákem a jezdim dál :-) , (mam ji na zavoech seriaku, pionýra jede si myslim dobře, i točí, a NGK mě nikdy nezklamala)
 
 
Datum: 10. října 2010 9:42
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ja si koupil NGK B6HS nebo tak nejak se to menovalo..jelo to s tim rekl bych ze lip..lip startovala,lip sla do otacek,ale 3x sem ji ulil a definitivne prestala hazet jiskru..to se mi stao i u 4t u hondy..taky sem koupil ngk,kterou sme tam potom ulili (spatnej karburator tak se porad uchlastavala) a prestala hazet jiskru..NGKcka sou vyborny svicky,ale nesmis je ulejt takze nic moc do 2taktu..
 
 
Datum: 09. října 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
ja si koupil NGK za 120 kč :-) jelo to stím, jako z každou jinou :-) tyhle svičky bych spíše viděl na upravených motorech. pro me je jednoznačně nejlepší svíčka PAL 14 rz, stará československa svička... :-)
 
 
Datum: 09. října 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
Cau...prosimn vas sel by dat motor z mustanga nebo 21 na jawu 05???? a vadilo by to na technicke?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05 už má hliníkovej válec...a myslim že na TK je jim to uplně jedno...
 
 
Datum: 09. října 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: Ticker      IP: uživatel10510    
Myslim ze na 05 byl jeste motor s litinovym valcem. ale jinak byl konstrukcne skoro stejnej. Takze pokud nemas ve velkym TP zapsany cislo motoru, muzes zamenit. Podle me si toho ani nevsimnou. Jde jen o to cislo motoru.
 
 
Datum: 09. října 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Zdravim, chtel bych se zeptat zda tu ma nekdo zkusenosti s lakovanim rafku, mistama se mi odloupava, pustil jsem se do brouseni otazka zni, cim a jak bych to mel nasledne striknout? Bude to drzet i na zbytkach chromu nebo to radsi mam vzit cele na piskovani? Pokud mozno hledam barvu co by na tom vydrzela, zadny spreje... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Okej, dik moc :-)
 
 
Datum: 10. října 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ee tenhle nezzmenil
 
 
Datum: 10. října 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Nezmeni barvu? Vetsina podobnych laku pak jakoby stmavi nebo zezloutne
 
 
Datum: 10. října 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to lak jmenuje se Chromofix, ale tenhle je vyrobenej jeste v Ceskoslovensku, takze podobnej lak se muze jmenovat trochu jinak. Tohle je takova mala plechvka (o neco vetsi, nez zlata barva na hroby) http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/vsechno_mozny/#DSC00570.jpg http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/vsechno_mozny/#DSC00571.jpg
 
 
Datum: 10. října 2010 10:21
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Hele je to vylozene lak nebo neco na bazi oleje aby to nerezlo? Jinac ten rafek uz nevipada moc pouzitelne po obrouseni, chtel bych se zeptat nevi tu nekdo nejakou zakladovku na chrom a lesteny kovy? Kdysi sem o tom neco cet ale nenarazil sem na nazev...
 
 
Datum: 10. října 2010 8:51
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Hele kdybys to nasel byla by to pecka, usetril bys mi spoustu nervu a vypadanych vlasu :-D
 
 
Datum: 09. října 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja doma nasel jakejsi bezbarvej lak primo urcenej k ochrane chromu, nanesl jsem ho na pokusnej rafek a chrom je OK, takze bejt tebou bych opravil vybrousil poskozeny mista na chromu a poohlidnul se po nejakem takovem laku. Jak se jmenuje ti muzu rict az zejtra az pujdu do dilny. Myslim, ze se to jmenuje nejak chromfix, nebo nejak tak
 
 
Datum: 09. října 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Premejslim ze rafek obrousim, vybrousim hlavne zrezla mista a fixnu to bezbarvym lakem, co si o tom myslite? Nepopraska? Nebude se loupat?
 
 
Datum: 09. října 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10415    
zdar draci mam problem s přednímy vidlemi , dělal sem renovaci mustanga .. tak sem kupoval nové silony a měnil je za ty staré ale jak sem je tam naklepl a pak to smontoval dohromady tak to vůbec nepružilo .. tak sem si řekl že se to rozhejbe až na tom budu jezdit a vůbec se to nezlepšilo .. pořád je to strašně tvrdé .. nevíte co stím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2010 12:40
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Tak tak, po nasazení se ty pouzdra musí výstružníkem zvětšit na patřičný rozměr, aby v nich kluzáky chodily volně, ale zase aby neměly velkou vůli a musí se taky pořádně namazat vazelínou
 
 
Datum: 09. října 2010 12:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a než jsi to dělal tak pružily?
 
 
Datum: 09. října 2010 11:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná si je tak trochu zapoměl vystružit...
 
 
Datum: 09. října 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: vitas      E-mail:      IP: uživatel10506    
zdar draci chci se zeptat jestli nevíte kolik článků má primarní řetěz na 9z kolečko(primární) díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2010 8:56
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snad přesně o 1 méně, než origo, kdyžtak mě opravte
 
 
Datum: 09. října 2010 8:56
 
 
 
 
Jméno: vitas      E-mail:      IP: uživatel10506    
zdar draci chci se zeptat jestli nevíte kolik článků má primarní řetěz na 9z kolečko(primární) díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
hoj lidi co sy myslíte o tom že bych na čz 175/450 se 4 výbrusem dal karbec o průmněru difuzoru 32mm??? nebude to moc bude to ta motorka zvládat popř co mám udělat aby to zvládala ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar :-) , s tím 32mm difuzorem to podle mě bude moc,musel by jsi mít nějakým způsobem dále upravený motor, zvětšené kanály nebo tak něco. Vím,že pokud se tento motor upravoval kdysi podle návodu pro soutěžní účely, na výkon skoro 15koní místo 10koní tak se tam dával difuzor myslím jen 28mm a i to odladit musel být problém. S tou 32kou ti to podle mě bdue dost žrát a pkud tam nemáš klapkový sán ía další úpravy tak to prostě nepojede,bude se to ulejvat
 
 
Datum: 08. října 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: kraken      IP: uživatel3011    
Tak co chlapy komu takhle jede babetta????? http://www.youtube.com/watch?v=qH-maA9dZmg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2010 0:54
 
 
 
 
Jméno: blá blá blá      IP: uživatel9423    
mě jede 200
 
 
Datum: 09. října 2010 0:54
 
<  123  124  125  126  127  128  129  130  131  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 4:39:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu